Nazuerah Azhar

Like A Dream
D'Boss!


Welcome. No expection, no disappointment. An ordinary human fom Earth.
NuNaa | 8Belas | Perak


Stories NuNaa Friends ♥♥


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

#74 ; SEGMEN BLOGWALKING & BLOGLIST BY AINA AKMAL

Totally linked.


Due Date: 10 Feb

Apakah memori anda yang paling bahagia pada tahun lepas?


Setiap detik yang berlalu tahun lepas amat berharga dan terlalu manis buat aku, biarpun pahit bagi orang tapi tetap manis bagi aku, tahun akhir aku di sekolah, mengajar aku erti kehidupan dan persahabatan yang sangat bernilai. Hari-2 aku bersama sahabat sukar untuk aku hilangkan dari kamus hidup. Tahun SPM mengajar aku terlalu banyak perkara yang aku patut pelajari dan jangan terus berputus asa. Biarpun hasil perahan otak aku sepanjang SPM tidak memuaskan, aku bahagia kerana hari-2 akhir aku disekolah dipenuhi gelak tawa dan MAKANAN. Ya, makanan. We are the great eater. Kenangan MAXIMUS AVENGERZ jugak sangat indah, biarpun perlu bertanding dengan sahabat sendiri dari kumpulan lain, dan tidak dapat menjuarai sepenuhnya, ia tetap menjadi memori terbaik kerana biarpun kali pertama menyepak bola, kami, MAXIMUS AVENGERZ berjaya merangkul gelaran naib juara. Ya, terlalu banyak memori bahagia, tetapi yang paling bahagia ialah hidup aku sepanjang tahun lepas ialah menghabiskan detik-2 dengan sahabat dan kawan-2 tersayang yang boleh terima siapa aku sebenarnya dan tidak berpura-pura bila berkawan. 
Tag : Syii

The best futsal team ever.



My Love, Scienceians. ♥♥